10 Februari - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Alfenhelg - WaarBenJij.nu 10 Februari - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Alfenhelg - WaarBenJij.nu

10 Februari

Door: Helga Tabak

15 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Thames

Al vroeg (5.30 uur)uit de veren, vandaag gaan we de camper ophalen uit Auckland. In Wellington regen, in Auckland zonnig. Met de taxi naar de camperverhuur. Best wel groot zo'n camper. Uitleg over van alles en nog wat, nu maar hopen dat we het allemaal onthouden. Inladen, starten en Alfred rijden maar. Links rijden en schakelen effe wennen maar het gaat goed. Airco aan, waar zit dat knopje nou,dan maar ouderwets het raam open. Al met al gaat het Alf goed af. Om een uurtje of 4 besluiten we dat het genoeg is voor vandaag en gaan een zoeken. Holiday park met butterfly en orchid garden maar zonder wifi. Vlak bij Thames in de buurt. Zo nu eerst de camper verkennen, waar is alles te vinden. Heel veel ruimte ( wel 3 kledingkastjes van 10 hoog en 10 diep dus klein opvouwen) Wat is er zoal aanwezig:een grill, broodrooster, waterkoker, magnetron(alleen opwarmen)en jawel een stofzuiger. Je kunt het maar bij je hebben. Ook is er een op-en afstap plankje en een open dakje. Beide naar binnen doen tijdens het rijden. Al eens niet gebeurt zo te zien. Goed om denken dus. Nou de reis kan beginnen, we zijn helmaal gezeteld.